tisdag 6 december 2011

Hej. Jag lever. Ville bara säga det. Bloggandet får som så många gånger förr lida när all vaken i tid i stort sett går åt till plugg. (Eller kanske inte riktigt all, men emellanåt känns det så!). I helgen har jag förutom att skriva söktabeller och artikelmatriser hunnit med att träffa Jonas mamma och bror i Köpenhamn och gå på Tivolis julmarknad.


Spetsad glögg drack vi för att hålla värmen, och på köpet inskaffade jag och Jonas vårt första gemensamma julpynt. Igår handlade jag en matta på IKEA och skrev på uppsägningspapper på min lägenhet. I slutet av januari flyttar vi till nybyggt i Lund!

Trots att det är stressigt med allt som rör skolan för tillfället har jag det fint ändå. För hur mycket bättre än så här kan man ha det på en tisdag?
En av de bästa sakerna med att bo utan föräldrar är att man bestämmer över sitt eget hushåll och därmed får lov att äta pannkakor med sylt och grädde till kvällsmat alla dagar i veckan om man så känner för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar