torsdag 18 augusti 2011

hem, ljuva hem


Jaha, då var jag tillbaka i Malmö helt och hållet igen. Känns lite märkligt att hela sommaren snart har gått. Lite tyst är här också efter att ha spenderat flertalet veckor hemma med familjen. Men på sitt sätt är det ändå väldigt skönt att vara hemma. Att göra mitt i eget tempo och att fixa och dona med mina egna saker...


.. och att få leka lite med maten :) Den gröna osten är inte giftig utan tvärtom alldeles förträffligt god. Pestoost är det, inköpt då internationella matmarknaden besökte Helsingborg.


Jonas är fortfarande i Norge och jag tror att de här sista dagarna när jag inte längre jobbar själv kommer bli de drygaste. Som tur är drar malmöfestivalen igång imorgon och jag har ringat in en hel del i programmet som inte får missas!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar