onsdag 2 december 2009

Årets sista månad

Det är en kylig start på december vi har fått! Men mig gör det inte så mycket. Det gjorde bara glöggen och knyt-fikan hos Ida igår ännu mysigare :)

Denna veckan har det inte blivit mycket bloggande, och inte tror jag att det kommer heller (fast vem vet, man ska aldrig säga aldrig). Vi har en intensiv vecka i skolan med föreläsningar om nya saker varje dag och det gäller att vara lite påläst för att hänga med i svängarna och inte tappa tråden.
Till helgen blir det nog inte heller så mycket skrivet för så ska jag hem och gå på julbord (mums!) och förhoppningsvis köpa mig en ny mobil så jag kan bli kontaktbar igen! Kände mig lite fånig när jag stod och busvisslade och hojtade utanför Idas port igår då den var låst och jag saknade koden..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar