tisdag 8 december 2009

Nyårsångest

Jodå, den har redan börjat smyga sig på. vad ska man göra, vem ska man spendera kvällen med, vad ska man ha på sig, och framför allt.. Var har tio år tagit vägen?! Minns det som igår när vi stod på baksidan av Lasses hus i Karlskrona skärgård och smällde en tårta med raketer och firade milleniumskiftet.

Som student med både begränsad ekonomi och skolarbete att göra under julen finns det egentligen varken pengar eller tid att hitta den där perfekta nyårsklännigen. Därför har jag tagit chansen att tävla om en klänning från Lipsy hos blondinbella. För att komma till bloggen och tävlingen klickar du här: http://blondinbella.se/tavling-med-lipsy/

Är den inte fin? :) Den svarta hade varit perfekt. Nu gäller det bara att hålla tummarna för att jag blir en av de tio. Med lite tur så..

Nu ska jag återgå till stök i mitt kök. Men vad det är kan jag inte avslöja. Det får de det gäller se till jul!

1 kommentar:

  1. Alltså jag har ju hört om en riktigt awesome nyårsfest i Helsingborg. Men det är bara ett rykte.

    För övrigt var millenieskiftet för 5 år sedan. Allt annat är en lögn.

    SvaraRadera