onsdag 1 december 2010

Välkommen till Malmö

Jag vet att många är nyfikna så varsågoda, en liten tjuvkik på mina 29 kvadrat!


Vy över rummet när man kliver in genom hallen.



Från andra hållet. Bardisken är praktisk och fungerar både som sängbord och köksbord.


Jag tycker om att den skiljer köksdelen från resten av rummet.


Köket med ordentlig spis, stor kyl/frys och många skåpsluckor ända upp till taket! Tur jag har köpt en stege, annars hade jag varken fått plats med allt eller nått upp dit.


Så här ser hallen ut. Egentligen ska det sitta en hatthylla på väggen ovanför de svarta förvaringslådorna, men den har lossnat. Gipsvägg och alldeles för många tunga vinterjackor var visst inte en bra kombination. Tills vidare får min jacka hänga på garderobsdörren. Bakom skynkena sitter en klädstång som också fungerar som garderob för mina vanliga kläder och på golvet under står skor och annat som inte alltid behöver vara framme (som t ex min dammsugare)


Badrummet är alldeles lagom stort och har en svart skjutdörr.



Med toa och dusch i ryggen ser det ut så här.

Jag trivs jättebra här nu när jag har kommit i ordning ordentligt och satt lite personlig prägel på mitt hem. Rebecka som går i min klass har varit här och är nästan beredd på att säga upp sin bostadsrätt på två rum mitt vid Davidshall bara för att hon tyckte jag hade ett så mysigt och fint studentboende. Lite smickrande faktiskt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar