söndag 9 augusti 2009

Kräftkalas



Nu har det precis klämts fyra paket kräftor tillsammans med åtskilliga andra tillbehör. Mycket gott! Trots att det ju är kräftorna som är höjdpunkten måste jag säga att mitt snygga bröd blev som pricken över i:et. Jag vet, man ska inte leka med maten! Jag var helt enkelt bara tvungen att forma dagens köksskapelse till en.. kräfta!

Om en dryg halvtimme är det dags att agera taxi. Albin ska med några kompisar på bio och är man storasyster med körkort så är man. Jag har ändå inga andra planer för kvällen än att se en film/läsa lite, dricka te och äta sorbet. Lagom kvällssyssla efter en helg med både röjig utgång och mysig kvällsfika :)

Är det inte allt för fint väder imorgon blir det till att skriva inköpslista och köra till IKEA och shoppa loss. Flytten är nära nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar