onsdag 26 augusti 2009

Nu börjar det!

Skolan har börjar, skolan har börjat! Eller rättare sagt är väl att introduktionsveckan har börjat med allt från grillkväll och karaoke till såpafotboll och 24-timmars race. Också självklart en hel del festande!
Igår var det teambuildning nere i Malmö för alla nya studenter med lagaktiviteter och lära-känna-lekar. Man var väl inte allt för pratglad i början men när kvällen började lida mot sitt slut hade jag träffat några trevliga typer!

Det får bli ett kort inlägg nu men hellre det än inget alls. Det tog nämligen lite längre tid att bli klar såhär på morgonkvisten än vad jag hade planerat. Inte för att det blev särskilt sent igår kväll, men dels är jag nyinflyttad och har inte riktigt koll på vad jag har allting än, och dels måste man ju göra lunchlåda om man vill slippa punga ut onödiga pengar för mat på stan. Något som jag inte är van vid från tidigare skolår!

Nu ska jag bara äta upp min frukost och få undan morgondisken. Sen drar jag och mina tonfiskmackor till Malmö för första upprop, stadskamp och premiär på studentklubben. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar