söndag 13 september 2009

Gratulationer en söndagseftermiddag

Idag är det Lasses dag, idag är det Lasses dag,
idag är det Lasses födelsedag! Hurra, Hurra, Hurra!

Idag fyller morbror Lasse på Aspö år och jag tänka tillägna honom ett blogginlägg på födelsedagen och önska en trevlig söndag. Hoppas bara att du kikar in här idag! Annars får det bli ett grattis i efterskott :D Föreställ dig att jag trallar sången lite fint här vid mitt skrivbord i Lund bland böcker och utskrifter.

För japp, utskrifter har jag äntligen kunnat trycka ut ur min nya fina skrivare. Efter många om och men har jag fått tag i rätt sladd och har nu installerat skrivaren till min laptop. Ska jobba lite flitigt nu så jag snart kan skriva ut den första hemtentan! Skönt om den kan bli klar snart, har ju som sagt två till att göra innan den här kursen är över..
Planerna för eftermiddagen är alltså plugg. Ikväll ska jag laga till fisken jag fick av mamma, men det får vara senare. Är fortfarande mätt efter brunchen på ÖGs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar