tisdag 30 november 2010

överaskad och riktigt glad

På festen i lördags fick jag en massa fina presenter vilket jag inte alls hade väntat mig. Jätteglad blev jag, de var så fina allihopa!



Av Linnea fick jag ett urgency kit i en söt sjuksköterskelåda i plåt som jag ska ha plåster i sen! Jessica kom med rosor, Rebecka med en necessär med duschcreme och body lotion som luktar sött och gott, Albin tog med en flaska finvin, Malin ett choklad till dagen efter festen och Fabian med ett presentkort på Granit som har en massa bra prylar som jag kan behöva till köket. Tusen tack allihopa!


En annan trevlig sak är att mina nya grannar är jättebra. På ena sidan bor en kille som alltid småpratar i korridoren, på andra sidan en alldeles nyinflyttad som precis kom och upplyste om att några vänner skulle komma över på lite förfest imorgon trots att det bara var onsdag och hoppades att de inte skulle störa allt för mycket. Mitt emot bor en tredje kille och hans fästmö (som han själv uttrycker det) och om jag har frågor eller vill låna något ny när jag är ny är det bara att knacka på. Jag känner mig hitintills riktigt välkommen till våning 3 :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar