fredag 12 november 2010

visst ja!

Jag hade ju en blogg också, och inte bara en ny lägenhet! har inte skrivit något på så länge att jag till och med fick logga in för att ens kunna få ner några ord till alla er där ute som undrar om jag gått i ide. Jag har fullt upp varje dag och nu börjar min nya lya se acceptabel ut! Jag ska ta bilder få fort jag får tummarna loss. Kommer på varje kväll när jag lägger mig ner och pustar ut att "just det, fotodokumentation på kaoset kanske?" Men det kommer, den som väntar han väntar aldrig för länge..

Nu har jag pluggat, städat, mätt mått för gardinstång, pluggat lite till och ska klä på mig och cykla till jysk. Jag förstår inte hur mycket saker man kan ha och hur mycket det faktiskt är att fixa när man flyttar till alldeles eget. Men kul är det :) Om än lite dyrt..

1 kommentar: