onsdag 24 juni 2009

En vecka!

Tro det eller ej, men om en vecka är jag tillbaka! Herre jesus, har ett halvt år redan passerat?!
Igår slutade skolan för terminen och sommarlovets första dag har spenderats hemma på gården. Vi har sysselsatt oss med pyssel och målning, bajsplock från hästhagen och lite övning på att cykla utan stödhjul. Varmt har här varit också, men en fruktansvärd dimma drog in över oss igår kväll och det är fortfarande mjölkvitt där det annars är kullar och kohagar så långt ögat kan nå.

Som sagt, en fjuttig vecka kvar som kommer flyga förbi. Förutom att mina väskor måste packas ska skoluniformer inhandlas, pizzakväll i mitt place äga rum, ponnyträningar, gymnastik, simlektioner och kompisar avverkas och slutligen en avskedsmiddag för mig med hela familjen. Busy week med andra ord!

2 kommentarer:

  1. OJ! Jag kan inte fatta att du redan ska åka hem själv ska man ju snart byta familj.. om drygt en vecka! Jag hoppas att du får en toppenvecka då!

    SvaraRadera
  2. jag längtar tills du kommer hem vän :*:*:*:*

    SvaraRadera