fredag 12 juni 2009

Update

Lite snålt med bloggande nu på några dagar. Antar att jag inte har haft något speciellt att skriva om och att allt är som vanligt. Eller så är det så fullt upp hela dagarna att jag helt enkelt har glömt bort och inte orkat, vem vet?

Idag skiner solen och Tasha har haft sommarkonsert i skolan. Alla gav allt och gjorde sitt bästa, till och med publiken sjöng med i vissa av sångerna. Tasha log sitt största leende från början till slut och det märktes att det hade hårdtränats under musiktimmarna för att ge oss en så bra show som möjligt.




Jag tog självklart en massa bilder på alla duktiga sångare, men jag måste ändå säga att denna bilden slår de alla. Konserten ägde rum i Atrium som ligger alldeles intill Lower 2:s klassrum och bibliotek. Charley passade såklart på att springa och låna böcker och gå på toaletten under de tjugo minuter uppträdandet varade för att tjuvkika och få en skymt av oss. Hon låtsas vara väldigt intresserad av sin bok men ville nog mest lyssna på vad hennes syster hade att bjuda på.




Haha, denna bilden hade jag glömt bort att jag hade i kameran och fick mig ett gott skratt när jag laddade över konsertbilderna. I helgen när vi hade vår sleepover pysslade jag lite i köket efter frukost och var efter ett tag tvungen att gå och se vad de små busarna hade för sig. Det var nämligen väldigt tyst i huset och det brukar oftast betyda trubbel! Denna gången var det ingen fara, de hade bara väldigt grundligt letat igenom Tashas lekkista och hittat alla dockor och barnkläder och bestämt sig för att klä ut sig. Kanske inte låter jättekul men att se Tasha i en dockvagn iförd kläder hon hade på sig då hon bara var bebis och Charley med alla sina krafter försöka köra henne genom till vardagsrummet gav mig ett gott skratt!


Ikväll är Sarah och Michael iväg på bal med skolans föräldraförening, flickorna hos farmor och jag ska snart laga kvällsmat och vänta på att ASDA ska komma hem med matvaror. Imorgon är det ponnyträning hela dagen lång med nya hästarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar