fredag 28 oktober 2011

tentastress!!

En vecka kvar till tentan och jag börjar inse att det fruktansvärt mycket mer som ska sättas på plats innan jag är redo att prestera för ett godkänt! Därav min dåliga uppdatering på bloggen.

Förra helgen var riktigt trevlig med stallbesök med morbror Lasse och finmiddag och eftersläpp till årets läkarbal.




Efter hästarna åt vi lunch på Coffe Point vid Möllan.

Denna helgen kommer bli minst lika underbar! Idag firar jag och Jonas ett år så alldeles strax ska vi ut i vimlet på Möllevångstorget och äta någonstans. Sen ska vi hem och skära ut en pumpa till något läskigt, dricka vin och göra en pumpapaj.
Imorgon bitti ska vi ner till hamnen och köpa fisk från fiskarna och gå genom stan hem för att handla på torget och i ostaffären. Jag har lovat att baka paj till lunch innan vi tråkigt nog måste sätta oss i vars ett hörn och plugga några timmar. Lika bra att slå ihjäl lite dötid med något vettigt (suck...). På kvällen får vi iallafall vår belöning med färsk fiskmiddag.

Som om inte detta vore gott nog kommer mamma, Lars och Albin på söndag eftermiddag och fikar på äppelkaka. Jag fyller nämligen 22 på måndag så vi smygstartar firandet en dag för tidigt. Själva födelsedagen kommer gå åt till plugg, plugg och åter plugg så jag får se till att njuta ordentligt av alla lediga och fina stunder i helgen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar