lördag 21 februari 2009

Vilken vårdag!

Passar på att slänga in ett inlägg i bloggen under reklampausen på TV:n. Det är en film ikväll, Vera Drake heter den. Jag hade inte hört om den innan jag bestämde mig för att titta men den är faktiskt ganska så bra. Lite annorlunda och gammaldags men varmt rekommenderad om man vill se något annat än det gamla vanliga.

Idag har vädret varit härligt och vi har varit ute en massa och fått frisk luft och röda kinder. Tasha har ridit båda ponnierna och tränat på att hålla tyglarna rätt i handen. Snart kan hon nog rida själv i skritt, traven får vi jobba lite mer med så småningom. Charley har hjälpt till med katterna som vanligt. Hon gillar att göra det om lördagarna.
Under eftermiddagen var jag och Tasha ute på en liten promenad och lekte på en lekplats medan Charley hade gymnastik och mamma och pappa storhandlade. En relativt lugn men rolig dag.
Tillbaka till min soffa, nu börjar filmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar