tisdag 28 juli 2009

Snyggast i stan!

Det är jag det! Har nyss varit på Make-up rådgivning på The Body Shop och resultatet blev grymt bra! Synd bara attjag valde en helt vanlig tisdag då jag inte har några som helst sociala planer för kvällen. Förutom en joggingrunda i morse och svängen på stan som jag nyss kom hem ifrån ska dagen spenderas med att skala potatis, baka rabarberpaj och tillsammans med min nya dosa och bärbara vän försöka komma underfund med hur Internetbanken fungerar. Det är ju i och för sig tisdagsklubben ikväll, men njää.. Imorgon ska jag åka i lastbilen med pappa hela dagen (och natten) lång och då vill man ju inte gärna sitta och vara sliten! Jag får helt enkelt spara mina sminktips tills nästa gång det vankas festligheter. Så länge får jag nöja mig med att dröja kvar lite längre framför spegeln och beundra mig själv varje gång jag passerar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar