torsdag 16 juli 2009

Stallbesök

Nu är jag och Ellinor precis hemma från stallet på vars ett håll för lite eftermiddagsfika och uppfräschning. Kan man undvika gå på stan i hästkläder så gör man det! Snart tar jag min cykel och cyklar till henne igen. Det är så mysigt, vi har träffats nästan varenda dag sen familjen åkte iväg!
Något loppis på Framtid hinner vi inte med idag innan det stänger men en sväng på stan ska vi nog klara av. Designkällan har just nu 30% på allt och det kan man ju bara inte missa! Speciellt inte när Ellinor behöver födelsedagspresenter och jag nya prylar till rummet i Lund.
När vi är mätta på shopping bär det av hem till familjen Eklund för att istället bli mätta på mat. Jag gillar middagar hemma hos Ellinor, man blir alltid bjuden på massa gott. Eller, nu för tiden är det ju hemma hos hennes föräldrar. Hjälp vad gamla vi börjar bli!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar