fredag 18 mars 2011

plugg och vodka?

Fick sms här om dagen av Kenneth som bjöd in mig till sällskapsspel hos Linnea ikväll. Det blir med all säkerhet hemskt trevligt, men med tanke på nästa veckas tenta gör jag bäst i att stanna hemma med min bokhög. Jag laddar för bowlinghallen imorgon kväll istället!

En fredagskväll ensam hemma när alla andra verkar vara ute och kalasa känns inte hur kul som helst. Insåg precis att jag har suttit på exakt samma plats sedan jag åt frukost i morse. Enda undantaget är då jag har stoppat tvätten i tvättmaskinerna och värmt min lunch.. Inte konstigt jag börjar bli lite seg i huvudet! Jag får försöka göra det bästa av situationen, laga något gott till middag och ha premiäravsnittet av Så ska det låta på i bakgrunden. Jag har letat fram ett recept på vodkapasta med bacon och tomat. Nu ska min Absolute pepper som följde med hem från Danmark komma till användning! Lite får man ju spetsa till det så här på en fredag, ensam hemma eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar