torsdag 26 augusti 2010

islandshästar på Söderåsen


GRATTIS! Du & jag ska en dag - som passar dina tentor och mitt jobb - rida islandshästar på Kullaberg!

Den här fina lappen fick jag när jag fyllde år av Ellinor. Sen dess har tiden runnit på i en rasande fart och det är inte alltid så lätt att hitta dagar som passar. Idag visade sig vara en perfekt dag med perfekt ridväder. Det blev på Söderåsen istället för på Kullen, på ett ställe där vi båda varit tidigare och har goda minnen från. Vi hade en jättehärlig tur med mycket tölt, galoppsträckor så att grusen stänkte och tårarna rann och en god fikapaus mitt inne i skogen.


Ellinor och Harald.



Jag och Garpur. Vi bytte häst med varandra efter fikan så att vi fick prova båda!


Tack Ellinor för detta! Nu kan jag överleva nästa födelsedag fast att ni är på andra sidan jorden då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar