måndag 12 oktober 2009

Alla dessa böcker!



Jodå, visst blev mitt brödbak lyckat! Enkelt, gott och förhoppningsvis både billigare och nyttigare än det man köper färdigt.

Nya kursen medicinsk vetenskap har dragit igång och det är intensivt redan från start! Det gäller att ligga i så man inte kommer efter.
Nu har jag suttit här och varit flitig sen efter lunch så jag kan behöva en nypa frisk luft. Ska cykla till Kvantum och handla sånt som är bra att ha cykelkorgen till, som mjölk, ägg och andra tunga grejer. Fast, för vilka pengar då? Fick reda på under dagens kursintro att jag saknas fyra nödvändiga böcker. Jag som trodde jag hade alla som behövdes terminen ut ståendes i bokhyllan.. Månadens resterande studiebidrag får alltså gå till kurslitteratur. Tur att Lars var snäll och bjöd på köttbullar till lunch på restaurang Bellman idag!

Men men, man får väl tänka positivt :) Jag har löst problemet på vad jag kan önska mig i födelsedagspresent i år. Ett bok-paket från lycknis.se!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar