söndag 18 oktober 2009

Webb- tv i all ära..

Det är när man på söndagasmorgonen efter en lyckad fest kvällen innan ligger halvvaken i sängen och inte riktigt vill gå upp man känner att man saknar en TV. Å andra sidan får jag mycket skolarbete gjort när jag inte kan ligga och slötitta på en massa strunt.

Angelicas 20-års fest igår var lyckad! God mat, god bål och ett dansgolv fyllt av sjuksköterskor. Lite mysko killar som inte ville ge sig, men Alma lyckades få bort dom en stuns med kommentaren: "Jaha, är ni födda -90? Då är ni ju lika gamla som min lillebror." Plötsligt verkade det som att de inte riktigt vågade försöka sig på oss längre. Haha!

Är som sagt lite halvseg idag men vädret verkar underbart och jag har lite ärenden att uträtta så jag ska snart ta på mig varmt och gå ut en sväng. Ska bland annat fylla på mitt busskort och köpa ägg på ICA så jag kan baka matpaj och göra matlådor ikväll! Linspaj med fetaost, tomat och oliver. Låter inte det smarrig så säg?

Har suttit hela morgonen och pluggat flitigt på nervsystemet. I eftermiddag väntar sinnesorganen. (Se, effektiv man blir utan TV-tittande!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar