fredag 16 oktober 2009

Grönt är skönt





En för tidigt födelsedagspresent till mig själv, en belöning för att jag pluggar så flitigt eller en färgkick en sån här grå dag.. Hur som helst, jag har köpt mig en ny smörgåsgrill som matchar min gröna blender! Jag vet, jag vet. Pengarna borde läggas på kurslitteratur och det som är över kanske skulle sparas, men det är ju inte alltid så kul. Och föresten har jag mycket hellre ett nytt, snyggt mackjärn än två hundralappar extra på sparkontot. Så det så!

Så nu kan jag inte bara göra goda smoothies och mustiga soppor, utan även smarriga mackor att ha till, samtidigt som prylarna jag använder ser snygga ut ihop.
Om jag har invigt det än? Att jag har!!


MUMS :) Ännu en anledning till att jag inte ångrar mitt köp det minsta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar