söndag 25 oktober 2009

Hipp hurra för far!

Idag fyller pappa 49 år. Grattis grattis! Tänk vad tiden går.. Nästa år är det 50!

Idag har jag varit ute i Ekeby hos pappa och Tina och firat både pappas och min födelsedag. Vi har kalasat på kasslergratäng med ananas och prinsesstårta. Det brukar bli att vi firar tillsammans, i och med att vi fyller år med en veckas mellanrum. På lördag är det min tur. Då fyller jag "systembolag"!


Födelsedagsgrisen med tårta. Av mig fick han en fin matlåda han kan ha med sig i sin lastbil. Den där glasslådan han brukar ha ser ju så trist ut!


Goa och glada Tina! Jag ser inte ut att vara så road, men det var himla trevligt! Hälsar på hos pappa allt för sällan. När var jag där senast.. i somras någon gång? Får bli någon gång snart igen. Antagligen till jul..


Nu ska jag ta mig en liten kvällsfika, betala mina fakturor på böcker och skor och plugga lite innan jag nannar. Har föreläsning om cirkulationssysemet mellan 8 och 12. Sen blir det salladslunch med Fabian :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar