lördag 3 oktober 2009

Back to work

Efter en fredag fri från plugg är det idag med andra ord tentaskrivning som gäller. Men vem vill egentligen plugga när man är hemma i Helsingborg och hälsar på?

Jag och Vicke var ute en runda. Vi lyckades pricka in turen perfekt mellan regnskurarna så vi blev inte blöta alls! Annars är ju inte helgens väder tipp tipp precis.. Kallt kan det gärna få vara men regn, usch nej!


Hade även tänkt föreviga Henriks tacokväll med en bild men vi åt så mycket av den goda maten att jag helt och hållet glömde bort kameran.


Nej, plugga var det ja! Om några timmar kommer Paula och kvällsfikar så jag får väl vara lite effektiv tills dess. Också måste jag duscha. Och dammsuga golvet. Och se om tvätten är torr. Att jag alltid hittar så mycket att göra när det vankas halvtrist skolarbete...

Föresten mamma, den där idéen jag fick om svampsåsen.. Det blev väldans gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar