fredag 15 januari 2010

2010 har börjat bra

Jag har haft en riktigt bra start på det nya året. Fortsätter det såhär kan detta bli ett toppenår. Det är så mycket kul som händer inom de närmaste dagarna att jag inte riktigt vet vad jag ska längta efter!

  • ikväll ska jag på bio och se Luftslottet som sprängdes med Susan och co, och sen ut och äta något gott.
  • imorgon ska jag till stallet och rida ut på Vicke i skogen
  • på måndag börjar en ny och spännande kurs. Medicinsk Vetenskap II med VFU (=VerksamhetsFörlagd Utbildning = PRAKTIK!!)
  • jag har fyllt bokhyllan med alla böcker jag behöver fram till sommarlovet och lyckats sälja de jag inte vill ha kvar från förra terminen
  • det där med stressen känns mycket bättre nu när jag vet vad det är för "fel" på mig
  • fick nyss sms av Emeli angående vårt grupparbete: "Arbetet inlämnat, check!"
  • nästa helg blir det efterlängtad utgång till tivoli med Ellinor, Jimmy och Mange
Som Pippi sjunger; "Ja, jag är lyyycklig. Ja, jag är lycklig måndag, tisdag, onsdag, torsdag, fredag, lördag..."

Nu saknas bara en man i mitt liv, men en sådan dyker väl upp förr eller senare?

2 kommentarer:

  1. sikta på en manlig man utan hår på bröstet :)

    SvaraRadera
  2. det är inte pippi som sjunger den... det är tommy =)=)=)

    SvaraRadera