lördag 9 januari 2010

Huvudont av sjukdomsteorier och hälsobegrepp!

Nej, nu slänger jag in handduken! Min del av arbetet får vara så klar som den är. Har nog fått med det viktigaste och imorgon ska vi träffas och sätta ihop det tillsammans. Det lär ändå bli en del redigeringar gjorda när jag, Alma och Emeli slår våra kloka huvuden ihop så det är ingen mening att sitta här och finslipa!

Frågan är nu om man får gå och lägga sig strax efter nio en lördagskväll trots att man inte är fyllda 65? Sova kanske är lite att ta i redan, men lite Henning Mankell-deckare i sängen med tända ljus känns lockande! Ursäktar mig med att jag har huvudvärk, ska iväg till Emeli imorogn bitti och faktiskt är himla trött.

Ytterligare en ursäkt.. jag varit himla flitig idag och både tagit mig en joggingtur och fixat en fin tack-för-böckerna present till Louise och hennes pojkvän Joakim. De har båda nyligen läst till sjuksköterskor och lånade ut och donerade massor av böcker jag behöver resten av terminen. Har plockat ihop lite smått och gott som de kan ha att mysa med. Har tagit en bild på härligheterna, men kom på att den kan jag ju inte lägga ut här. Jag har inte så stor koll på mina läsare och det vore ju förargligt att sumpa överaskningen om Louise nu skulle kika in! Nej, hon får allt vänta till nästa vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar