måndag 29 mars 2010

kemilektion i köket

Sen igår förmiddags har en övertäckt bunke vilat på en hylla i köket.


I eftermiddags åkte lite smått och gått ner innan det var dags att vila en timme till.


När det har formats ska det vilas igen.



Efter ett besök i ungen gömde sig sen mitt allra första surdegsbröd med valnötter, fikon och fullkornsmjöl under bakduken!


Eftersom jag känt mig lite hängig de senaste dagarna åkte morgonrocken på direkt efter duschen ikväll. Sen tog jag smörgåsbrickan och en bok till sängen och de stora, sköna kuddarna.

Imorgon är det seminarium i skolan = sovmorg0n till 07 istället för 04.30! Ännu lyxigare är att jag får skjuts av Tobias som också bor i Lund och tar bilen idag eftersom han ska till praktiken direkt efter skolan.
Haha, jag hittade visst en bild på Tobias också med mig och Sandra i förgrunden. Här är vi på Angelicas 20-årsfest förra terminen. Fast så här kul blir det nog inte bli imorgon..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar