onsdag 24 mars 2010

spar man, har man

Lycka som student är när man dagen innan csn fortfarande har ett fyrsiffrigt belopp kvar på kontot! Därför unnade mig en runda till saluhallen idag igen. Det gäller att passa på medans man kan!
Köpte hemlagad rödbetssallad och rågsiktskakor. Alltså är det köttbullemackor som gäller ikväll med en stor kopp te :) (och skolarbete..)

Imorgon är jag ledig från praktiken eftersom jag ska vara där under helgen. Ska passa på att gå till gerdahallen och träna, har inte varit där på evigheter. Här för mig att det är afrodans på förmiddagen och det är ju himla kul!
Ska också handla ingredienser till en våffelsmet. På kvällen är jag nämligen bjuden hem till John som har laddat våffeljärnet och kaffekokaren i sin nya lägenhet. Ska bli trevligt!

Äter ni också våfflor imorgon?


_____________________________________________________

Och förutom att köttbullemackorna blev maffiga och grymt goda kan ju inget annat än detta förgylla vilken onsdagskväll som helst:

Hej Sara!

Kompletteringen är bra, du har flätat in genusaspekten på flera ställen
i texten på ett bra sätt. Uppgiften är godkänd.

Mvh,
Maria J

1 kommentar:

  1. lite duktig du var på att spara pengar :) jag vill gå i sin skola!

    Jag går alltid minus :(

    Japp vi ska också försöka laga våfflor! :)

    SvaraRadera