söndag 28 mars 2010

tidig morgon och sen kväll

Det tar lite på krafterna att vara på praktik, speciellt när ruskigt tidiga förmiddagar är varvade med kvällpass. Men så lär jag ju mig så väldans mycket, så trötta ögon är väl smällar man får ta?

Idag är det kvällen som gäller. Beger mig härifrån strax innan tolv och kommer åter efter tio ikväll. Och imorgon ringer klockan halv fem. Ni förstår kanske vad jag menar..

Hur som helst, idag har jag varit uppe i ganska god tid och förebrett lunchlådor och pluggat lite. Också har jag påbörjat ett experiment som jag ska fortsätta på imorgon. Håller mina tummar och tår för lyckat resultat, det är ju trots allt första gången. Det både luktar och låter bra så det ska nog gå vägen. Nyfiken i en strut? Kika då in imorgon kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar