tisdag 23 mars 2010

Skoldag mitt i praktiken

Idag har jag varit i skolan för första gången sen praktiken började. Kändes lite ovant att ta bussen hela vägen till södervärn idag, de senaste veckorna har jag hoppat av precis innan bussen rullar in i Malmö stad. Men väl framme gick det bra, både med läkemedelsräkningen och seminariumet.

När jag hoppat av bussen i Lund igen gick jag till saluhallen. Jag gillar den skarpt, kan gå runt där inne hur länge som helst och bara titta på allt gott. Har jag precis ätit lammburgare och äkta fetaost tillsammans med linssalladen från igår. Mums!

Nu får jag plugga lite till, nu när jag har det färskt i huvudet efter dagens genomgångar.
Kom med klasskamraterna fram till att vi redan har varit halva tiden på praktiken. Halva tiden?! Det har gått hur fort som helst. Jag vill stanna kvar terminen ut om man får!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar