torsdag 24 februari 2011

musikkväll

Ända sen jag vaknat har jag varit flitig och pluggat lite, tvättat och betalat räkningar. Nu har jag en välförtjänt paus med fotbad och tittar på bilder från familjens Australienresa för ett par somrar sedan. Drömmer mig bort mot varmare breddgrader och försöker att inte titta ut på isgatan utanför fönstret..

Om solskenet fortsätter ska jag nog trotsa kylan efter lunch och ta en runda med joggingskorna i pildammsparken. En av de alla studentnationerna i Lund har musikquiz ikväll och på deras meny står köttfärslimpa. Musikfrågor är nog inte riktigt min starkaste sida, men jag går mest för sällskapets skull och för att jag hört av de som varit där att det ska vara himla roligt. Jonas följer med mig hem efteråt, både han och jag har föreläsning i Malmö klockan åtta imorgon bitti.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar