fredag 4 februari 2011

håller helg

Vi jobbade på så duktigt med vårt hälsopedagogiksa grupparbete i förmiddags så bestämde oss ganska snart efter lunch att sätta punkt för den här veckan och fortsätta med nya tag på måndag. Är hemma och vänder med en kopp kaffe och lite mellis. Om en knapp timme ska jag iväg och titta på en vanligt hyreslägenhet i här i Malmö i ett hus som jag skulle kunna tänka mig att bo i när jag har fått lite bättre köplats hos MKB. Under tiden håller jag tummarna för att Jonas piggnar till från sin förkylning och kan komma till mig ikväll som planerat.

Imorgon börjar den afrikanska dansen igen efter några månaders uppehåll. Ska bli roligt att trumma lite igen! Imorgon drar även Melodifestivalen igång och den första deltävlingen ska vi se hemma hos Linnea med knytfika. Tänkte försöka mig på att baka en citronkladdkaka.

Åter tilleftermiddagskaffet och månadens nummer av "Vårdfokus"!

1 kommentar:

  1. No fence men med sista meningen så blev du typ 50 år äldre... ;)

    SvaraRadera