måndag 11 april 2011

måndagsläsning och tisdagsbio

Fint resultat i form av ett väl godkänt på kvinno-tentan också. Nu är allt avklarat så här långt. Jag är väl bara för duktig!

Idag blir det förberedelser inför seminarium för hela slanten. Så pass att jag nog för första gången sedan jag gick med i Malmö studentkör missar ett måndagsrep! Men plikten framförallt, och på torsdag ska vi ju faktiskt extraöva i Lund med manskören vi ska till Linköping med.
Och imorgon vill jag inte ha något skolarbete att tänka på överhuvudtaget för då kommer Jonas hit. Två biobiljetter till de största stolarna längs bak i salongen ligger i min plånbok och ett bord är bokat på Jenens. Köttmiddag alltså, och filmen Hur många lingon finns det i världen?. Mysigt värre!

1 kommentar:

  1. Visst var filmen underbar!!!!! Jag och mina klasskompisar ÄLSKADE den!!!! :)

    SvaraRadera