lördag 11 september 2010

på fyr-man hand

Jag hade väntat mig att vi skulle bli några stycken igår men det visade sig bara vara Ellinor, Jimmy, jag och Jimmys barndomsvän Mange. En positiv överaskning, gulligt att bara bjuda ut oss två en kväll för att säga hejdå ordentligt. Lite speciell känner mig sig allt :)
Nu hann vi umgås hela kvällen och inte göra teckenspråk till varandra i vars en ände av bordet som det lätt kan bli när man är många. Vi var på restaurang Haket i Helsingborg. God mat och mycket på tallrikarna till ett rimligt pris.

Efter maten gick vi till Espresso House. där det var lite mer lugn och ro, för en "kaffe på maten". Nu ska jag nog allt klara mig till jul!

I kväll är jag nere i Lund igen. Har nyss ätit och ska göra mig redo för utgång med Linnea och några andra (än så länge) okända typer. Tror att det blir club Miami på Krischan, dvs. Kristianstads nation. Det är så kul att bo i Lund och äntligen också få ta del av studentlivet. Mitt studentkort för Lund kom i veckan och nästa lördag börjar min kurs vid Lunds Universitet som gör alla dessa utgångar på nationer möjliga; Västafrikanska rytmer och danser! Ska bli himla skoj.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar