onsdag 29 september 2010

skön dag mitt i veckan

Egentligen borde jag ha gått och lagt mig för länge sen med tanke på att jag börjar tidigt imorgon bitti också. Jaja, jag är på väg. "Jag ska bara" som jag brukade säga vid läggdags när jag var mindre om jag inte minns fel...?

Hur som helst, jag var grym på tentan! Tror jag iallafall. Det känns jätteskönt att den är gjord och det var inte en enda fråga som jag tyckte var helt obegriplig. Man ska ju aldrig ropa hej förrän man är över bäcken, men det känns som att det gick vägen den här gången också faktiskt.

Efter tentan åkte jag tillbaka till Lund och lunchade med mamma. Vi hade jättemysigt även om vi bara sågs en kort stund. Man får ta vara på de små tillfällena nu när man inte ses så ofta :) Vi var på café Gräddhyllan, mamma åt kycklingfilé med dragonsås och jag en stor bakpotatis med handpillade räkor. Smask!

Kvällen har spenderats hemma på golvet i mitt rum. Linnea har precis gått härifrån och vi har haft mycket trevligt och pratat om allt från harry potter-fest till konstiga mejl till fina pojkar på natten. Vi delade på vinflaskan jag fick av pappa och Tina efter deras Italienresa och åt lite god plockmat, bl a godsaker från stenugnsbageriet och en fetaostcheescake som jag snappat upp ett recept på och blivit nyfiken på att testa!
Bilder kommer så fort Linnea har fått en tumme loss och skickat dom till mig. Det var hon som stod för kameran.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar