fredag 17 april 2009

Där ser man!

I går kväll efter att ha lagat kvällsmat och stoppat Tasha i säng satt jag och Charley i vardagsrummet och la pussel. Plötsligt ropade Michael från köket, det här var något jag bara måste komma och se! Pusslandet kan vänta!
Ute i köket sitter Michael med datorn och läser nyheterna från Evening Express. Han ber mig titta på skärmen och helt plötsligt hoppar en rubrik upp där de visar det allra senaste som gör att jag nästan tappar hakan. "Aberdeen hotel guests hit with vomiting bug."
Läs artikeln här: http://www.eveningexpress.co.uk/Article.aspx/1172451?UserKey=
(Nej, jag vet inte hur man gör så ni kan klicka direkt på länken)

Det var tydligen fler än vi som fick sin semester förstörd.. Då var det kanske inte restaurangen trots allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar