fredag 19 februari 2010

Namnskylt från skyltmax

Idag har jag klarat det sista delmomentet i den kliniska träningen på skolan! Nu är jag med andra ord redo för praktik :)

För att se sådär extra snygg och proffsig ut (och så klart för att vårdtagare, anhöriga och anställa på KRA ska veta vad jag är för typ) ska jag beställa en namnskylt från skyltmax.se. Just nu har de ett supererbjudande som definitivt rekommenderas för alla er som ska ut och praktisera och har lite snålt med extra pengar. Typ, hej alla sjuksköterskestudenter termin två med feta räkningar från Bokus! Gör lite reklam för skyltmax på din blogg och få en valfri skylt gratis! Jag ske genast in och designa en snygg och göra en beställning.

På hemsidan finns också en hel del anda roliga skyltar man kan beställa. Vad sägs om en med ordet [toowah-leht] på dörren till badrummet?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar