måndag 22 februari 2010

Sportlov? Sportlov!

Sportlov är inget som finns med i terminsräkningen när man läser på högskolan. Men hör och häpna, denna vecka har jag bara två föreläsningar att koncentrera mig på!
Men jag ska nog kunna sysselsätta mig ändå! Ska passa på att roa mig lite extra och iallafall låtsas att jag också har ett härligt och välförtjänt lov såhär mitt i februari!

Måndag: Veckans första föreläsning handlade om gallsten. Tränade på gerdahallen, gick hem och lagade middag och nu ska jag strax sätta på en film och vara uppe länge. Precis som när man var liten och hade lov!

Tisdag: Städa lägenheten och luncha med Sara står på schemat idag. Ska bli kul att höra hur hon trivs nu när hon bytt studieort från Malmö till Lund!

Onsdag: Maskinen spelar på Babel i Malmö och jag ska dit med Sanne och Kaisa från klassen. Det kommer bli galet!

Torsdag: Veckans andra och sista föreläsning, en hel eftermiddag med hepatit och lite andra infektionssjukdomar. Sen ska jag bara hem, värma mammas lasagne och titta på gamla tv-program. Lär vara lite sliten efter onsdagens dansande tror jag!

Fredag: En dagstur till Göteborg Horse Show med tjejerna från stallet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar