torsdag 26 mars 2009

Early morning

Som vanligt är jag vaken tidigt så här på morgonkvisten. Fågelkvitter och dagsljuset väcker mig. men det gör inget, jag ska ta en promenad till tåget och gå en sväng på stan under tiden Tasha är i skolan.
Det är lite tidigt att åka in än så jag sitter här och "researchar" lite om boende i Lund. Det går sådär, det verkar vara långa köer och fullt överallt! Lund tänker kanske vissa? Men ja det stämmer, ja sökte nämligen in till sjuksköterskautbildningen där! Jag är redan jätteladdad, jag vill börja nu! Enligt planerna är jag tillbaka i Sverige någon gång i juli så nu är det bara att hålla tummarna på att jag kommer in.

På tal om research.. Det hade varit kul att veta hur många som läser, om det är någon som läser (?!) Jag vet klart att jag har mina trogna följare som inte sviker :) Hade varit skoj att höra från någon annan som kikar in här då och då. Någon nahumare, några från jobbet..? Det räcker med ett "Hej Sara, det är jag och jag mår bra, Kram." Det är alltid kul med kommentarer, jag lovar!

Nu ska jag packa väskan och äta frukost. Weetabix, Britain's No:1 cereal som de säger på reklamen. Nummer ett vet jag inte, men ganska goda är dom. Hej svej!

12 kommentarer:

  1. Åtta kommentar.

    SvaraRadera
  2. Sara! Jag hoppas att du har en trevlig studn där uppe haha :) Själv njuter jag av livet i Londom området och skrattar gör jag varje dag! :D

    SvaraRadera
  3. Sara! Det låter som att du hittat en fantastisk familj i ett underbart landskap! Jag försöker hålla mig uppdaterad :) Alla dina kollegor här på jobbet hälsar! Kram Kicki

    SvaraRadera