fredag 6 mars 2009

Hej hallå!

Jag sitter uppe i huset och vaktar dörren. Att beställa matvaror över Internet är en smart och bekväm nymodighet, men det tar ju en evighet för kassarna att komma! Snart kommer Michael och Sarah hem och löser av mig. Även om soffsittande och dataklickande är en skön sysselsättning har jag fått nog av det för idag.
Snart är det dags att börja göra sig klar för kvällen på Marriot hotell och som vanligt vet jag inte riktigt vad jag ska ta på mig. Klänning eller jeans, högklackat eller inte? Jag tog ju inte direkt med mig hela mig garderob på planet så det blir att välja bland vad som finns. Det löser sig nog, det gör det alltid! Vad det än resulterar i ska jag ha min nya snygga trenchcoat över. Ett problem är i alla fall löst!

Jag berättar mer om festligheterna i ett senare inlägg. Kanske inte imorgon eftersom Charleys kompis Hannah kommer på sleep-over då. Det lär bli fullt upp med ännu ett barn i huset! Det lilla jag vet om Hannah och de få stunderna jag träffat henne har hon verkat vara en trevlig och väluppfostrad tjej så det ska förhoppningsvis inte bli någon större utmaning att ha henne här.

Jag tror jag hörde en bildörr så nu är det dags för mig att kila ner och byta joggingstället mot.. ja vadå, klänning eller jeans?

1 kommentar: