fredag 13 mars 2009

slappe-fredag

Aah! Ibland är det skönt att göra "ingenting". Min dag började som vanligt med frukost och This morning på tv:n. Under förmiddagen småstädade jag lite i mitt hus, tog en tupplur och klickade på datorn. Efter lunch gick jag ut i det fina vädret för att få en nypa frisk luft och lite solsken. Idag är det vår på riktigt i Aberdeen. Över 10 plusgrader och trots att det blåser en del räcker det med långärmad t-shirt och fleece för att hålla sig varm. Härligt!
Snart ska jag ta en dusch, smörja in min med mitt nya body butter och sätta mig i soffan med ett fotbad och en bok. Livet har sina goda stunder!
Klockan fem slutar Amanda och då bär det av hem till henne för kvällsmat. Senare ikväll ska hon, jag, Anna och en hel hög (för mig ännu okända) skottar gå på bio. Ska bli jättekul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar