lördag 28 mars 2009

Godkväll

Hade egentligen tänkt skriva en snutt igår kväll men det gick helt enkelt inte.
När jag satt och svarade på mina mejl och åt kvällsmat slängde internet helt plötsligt in handduken för dagen och vägrade starta upp igen efter upprepade försök med omstart och återanslutningar. Lite typiskt men som tur var hände bara något tillfälligt. Kanske det regniga och stormiga vädrets fel?
Igår var jag som vanligt ledig och var i stan och fick mitt hår klippt. Äntligen! Det är så skönt när allt det slitna och trista åker av och kvar är ett mjukt och fräscht hår. Tyvärr har jag inga bilder på nya frillan men det ser ungefär ut som vanligt fast kortare och friskare. Efter cykeltur i blåst och duggregn från stationen var frissan inte lika snygg som när jag lämnade salongen och idag har jag tillbringat största delen av dagen i stallet så håret är inte till min fördel nu heller. Det får bli en annan gång!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar