onsdag 25 mars 2009

Ett tag sen

Ojdå, här verkar det nästan som om jag har lagt bloggandet på hyllan! Men oroa er inte, jag har bara glömt bort det. Eller glömt och glömt, här går dagarna så fort att det känns som jag slängde in ett inlägg igår fast det faktiskt var närmare en vecka sen!
Det är bara bra att tiden går fort. Om två veckor kommer mamma, Lars, Albin och Tobias och hälsar på. Kan knappt vänta!

Här är allting som det ska och förkylningarna håller fortfarande i sig. Det är på bättringsvägen men när man minst anar det kommer det en hänging dag eller en hostattack från någon av oss. Kan bero på att vädret har varit lite trist emellanåt de senaste dagarna. Solsken ena stunden och ösregn nästa gång man tittat ut genom fönstret. Boring! Inte konstigt man blir lite nere, nu vill vi ju ha sol och vår!

Denna veckan har flickorna varit underbara, som små änglar. Önskar att de var så varje vecka! Idag har jag och Tasha varit på Kippie's och simmat. Hon är otroligt duktig trots att hon bara är fyra. Simmar redan både ryggsim, dyker till botten och håller sig gärna på den djupa sidan av poolen.
I måndags när jag fixade med maten gjorde de fina teckningar med deras hand- och fotavtryck till min sovrumsvägg. Så nu har jag det vårfint här nere med både ny väggkonst och en vas med vårblommor som jag plockat från vägrenen. Ja, det finns påskliljor här också :) Fast det heter inte easter flowers utan daffodils. Man lär sig något nytt varje dag!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar