lördag 14 mars 2009

Marley and me



Så här glad var jag igår. Jag älskar bio! Vi såg filmen Marley and me där Jennifer Aniston och Owen Wilson spelar huvudrollerna. Har den kommit ut i Sverige än? Hade premiär här i veckan så filmen är ganska ny. Den handlar kort och gott om familjen Grogan och deras Labrador Marley, en hund som orsakar mycket trubbel men som innerst inne har ett väldigt stort hjärta. En gullig film med en del goda skratt och ett sorgligt slut. Helt klart sevärd. Amanda rekommenderar boken som tydligen ska innehålla mer detaljer och vara ännu roligare och sorgligare. Men så är det väl med alla böcker som blir filmer, böckerna är för det mesta bättre. Ska låna boken av henne en dag tror jag!
Nu ska jag snart bege mig upp till huset. Har nyss fodrat och fixat med hästarna. Michael gav mig en extra timme ledigt såhär på morgonkvisten. Oftast går jag upp vid nio när stallet är klart, men idag räckte det med tio.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar