torsdag 7 maj 2009

Blustery!

Det är väl typiskt att det ska blåsa stormvindar ute när himlen är molnfri och solen lyser klart! Än så länge har jag inte hittat något plats med lä där jag kan sätta mig med min bok. Det är så att hela mitt lilla hus skakar! Får väl krypa ner under täcket istället och lyssna på vinden som tjuter utanför.

Idag är det barnfritt stora delar av dagen. Tasha är på skoltripp och kommer intehem förrän klockan tre och Charley är hos en kompis och läser läxor och äter kvällsmat efter skolan. Blir väl till att ta det lite lugnt och röja upp i huset för min del. Heltäckningsmattan i köket kan behöva sig en omgång med matt-tvättaren!

(Anna, nu behöver du föresten inte kommentera samma inlägg en fjärde gång :P)

1 kommentar:

  1. ja det är klart, jag pluggade i lund i ett halvår ju men jag klarade typ inte av att bo hemma så länge :P okeej ja jag hade för mig att det skulle vara nu snart men visste inte säkert, neej hade ingen aning om att hon avr gravid men det är väl rätt lagom ålder för henne nu eller?

    SvaraRadera