lördag 2 maj 2009

choco shock



Den här bjuder jag på! Köpte en ansiktsmask gjord på äkta choklad för ett par dagar sen. Igår var det dags att testa! Masken var sådär perfekt brun och krämig som riktig chokladpudding är, och jag måste säga att det var frestande att slicka sig om fingrarna när det var färdigsmetat. Som tur var gjorde jag det inte utan nöjde mig med chokladlukten som fyllde min näsa vid varje inandning. Mums!

Idag har varit en mysig dag. Vi har varit ute i solen nästan hela dagen och till kvällsmat gjorde flickorna sin egen pizza. Trots att de gjort den själva ansågs smaken vara "a bit weird", men med lite ketchup på gick det mesta ner ändå. De är vana vid sin gamla vanliga färdigköpta från ASDA och något som jag har lärt mig av dessa flickorna är att det är fruktansvärt svårt att lära gamla hundar att sitta! Omelett skuren och nästintill mosad i småbitar går absolut inte att äta men scrambled eggs är hur gott som helst..

1 kommentar: