fredag 8 maj 2009

fixar-fredag

Idag är en sådan dag där jag gör en massa men egentligen inte har något speciellt för mig. Har varit på ASDA och handlat lite, min tvätt är för tillfället i torktumlaren och jag har precis lagat en god laxsallad till lunch. Tänk att något så gott kan vara så enkelt! Det gick lika snabbt som att bre en tråkig macka. Under tiden äggen kokar slänger man ihop det lite snyggt på tallriken och sen står maten på bordet.
Nu ska jag gå och stryka lite kläder till ikväll och därefter hoppa in i duschen. Fick nyss ett sms från pappa och Tina som sitter på Kastrup med pölse och öl. De borde vara på väg att borda planet alldeles strax! Hoppas ni får en trevlig fredagskväll, för det ska iallafall jag ha!


Det här är vad jag kallar fredagslyx. Smarrigt! En blandning av majonäs och salladsdressing hade jag till också men det såg inte lika aptitligt ut när jag hade hällt det över! (Kaviarklicken på kanten var för att doppa äggen i, om ni nu undrar vad den gör där.)

1 kommentar:

  1. haha ja men det är din tur att kommentera samma inlägg :P har faktiskt ingen aning men skulle ju tro att håkan ska dit... får kolla upp det :P

    SvaraRadera