torsdag 7 maj 2009

Gömmer det sig ett kakmonster på Parkhill?

Igår eftermiddags bakade jag och Tasha en stor form med sega, alldeles perfekt gräddade brownines fyllda med små chokladbitar. Jag skar de i rutor, la i en burk och lämnade vid brödlådan. För bara en liten stund tog Charley den sista utan att lämna ens en liten smula på burkens botten! Om jag har hamnat hos ena riktiga gottegrisar eller om de bara är överlyckliga för att få något gott och hembakat har jag ingen aning om. Hur som helst, mina insatser verkar uppskattade. Det får nog bli nya tag med sleven till helgen!

2 kommentarer:

  1. okej... nja har inte varit där än men vi har snackat om att gå dit snart har inte varit små många dagar med fint väder än :S så men det lär nog bli en hel del konserter där i sommar som man lär gå på :P okeej ja jag trodde hon var äldre :S men men ja skönt att var rund om magen av en anledning annan än öl då :P:P När skulle du komma hem då?

    SvaraRadera
  2. bra att du uppdaterar mycket nu :P så jag slipper kommentera samma hela tiden hahha !

    SvaraRadera