söndag 24 maj 2009

Stiff!

Ni sitter säkert där hemma och väntar på massa bilder från fredagens födelsedagsfirande. Tyvärr får jag göra er besvikna, är man uppe och dansar blir det inte många bilder tagna. Med andra ord var det alltså en lyckad kväll eftersom det är vad man gör när man är på en ceilidh.
Jag hade lite paus emellanåt och gjorde en halvkass film med min kamera. Både ljud och bild är riktigt dåligt men det kan ju vara kul att se litegrann ändå.



Så här på söndagkväll är mina ben minst sagt möra! Igår kväll kände jag träningsvärken efter en natt med dansande följt av en heldag ledande med både dressyr och hopplektion. Som grädde på moset har Tasha idag sprungit en fun-run nere på stranden med mig som sällskap och under eftermiddagen har vi haft springtävlingar och tränat gympa-moves på studsmattan här hemma. Som jag skrev till Tobias nyss; Aj!

Får vila benen imorgon med lite sovmorgon följt av god frukost. Ska bli skönt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar