fredag 22 maj 2009

Nästan så jag vill behålla paketet själv..



Jag lyckades hitta en alldeles utmärkt present till Anna igår. Det är alltid lite svårt det där med vad man ska ge till folk som fyller år men på något sätt brukar jag komma på bra saker efter att ha funderat en stund. Jag vet att hon väldigt gärna vill ha en egen hund men det känns lite överkurs att ge henne det. Jag kan sträcka mig så långt som till ett hund kort med en ylande gullig valp på. På Body-shop köpte jag en necessär med lite olika kroppsprodukter. Inget passar väl så bra som att gå runt och lukta jordgubbe nu när det snart är sommar! Hos Thornstons Chocolatier hade dom en påse med en blandning av deras chokladpraliner. Efter att ha spenderat några kvällar tillsammans med Anna vet jag att hon inte säger nej till en liten godbit!

Nu ska jag upp och hitta något fint papper att slå in det hela med. Också ska jag rådfråga tjejerna vad man egentligen ska ha på sig ikväll! Som jag sa till Tobias, jag går för det meta runt här i jeans och en tröja och är beredd att bli nerkletad med allt från choklad och ketchup till lera från hundarnas tassar. Därför är det extra kul när det händer sånna här saker så att jag får en chans att göra mig lite fin! Med de få fina kläder jag nu packade i bagaget.. Något ska jag nog kunna leta fram, resultatet kommer antagligen med bilderna från kvällen någon annan dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar