lördag 14 november 2009

Invigning

Fler bilder var det ju! Här kommer därför en bild på mina nya, snygga och supersköna joggingskor. Var på Löplappet i Malmö igår och gjorde fotavtryck, sprang på löpband och filmade fossingarna. Så nu har jag ett par löparskor som passar mitt löpsteg och min fot utmärkt. Inga fler ömmande knän här inte!


Gick in dom hela kvällen igår för att känna så att de verkligen var bekväma. Tänkte ge mig ut och prova dom en liten sväng snart!
Smakar det så kostar det också, men det kan det vara värt för att undvika en massa onödiga skador. Och födelsedagspengarna kom väl till hands!

Förutom skor har jag köpt mycket annat fint för mina födelsedagspengar, bland annat en termosmugg, lite fina kläder, en vattenkokare och ett par öronmuffar. Och snart dimper Jamie Olivers kokbok ner i brevlådan. Tänkte det kunde vara kul för er som gett mig pengar att veta vad de går till för trevligt. Och än en gång, tusen tack!

Nu ska skorna invigas! Ikväll ska jag hem till Sara i Hässleholm och ha filmkväll. Resten av helgen består av plugg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar